Firma przyszłości
Czemu wybieramy tego a nie innego wykonawcę? Czemu na tego wykonawcę jesteśmy w stanie zaczekać, a dla innego nie ma tolerancji?
Czy dobrze wykonane zlecenie to jedyne na co zwracamy uwagę? Czy to wystarczy?
Człowiek jest istotą emocjonalną, odbiera świat wszystkimi zmysłami. Nie wystarczy zatem wykonać poprawnie zdanie, ważne jest poczucie że jego potrzeby zostały dostrzeżone, zauważone, uszanowane, spełnione.
Niektóre osoby chodzą latami do tego samego fryzjera! Ba! Sama tak robiłam, przez 20 lat pozwalałam dotknąć nożyczkami moich włosów tylko jednej osobie. Niezaprzeczalną wartością było dla mnie to że…nie musiałam dokonywać wyboru, wymyślać, wahać się czy chcę to czy tamto…nadmiar wyboru i konieczność ciągłego podejmowania decyzji na co dzień, w każdej dobie, godzinie, minucie jest sporym obciążeniem, odpowiedzialnością. Kiedy spotykamy kogoś kto zdejmie nam z barków choćby jedno obciążenie, ułatwi to jesteśmy bardzo wdzięczni! Jacek Karolczyk, mistrz nożyczek, bo o nim mowa, po miłym powitaniu zadawał jedno pytanie: co dziś robimy – klasyka czy szalejemy? Moja odpowiedź zazwyczaj była: znasz mnie, widzisz mnie, zrób tak bym wyglądała dobrze i nie traciła życia na układanie włosów.
Takie podejście staram się realizować w swoich firmach. Dostrzec że za umową czy fakturą stoi człowiek! Człowiek który ma uczucia, potrzeby, własne aspiracje i motywację. Doświadczam wielkiej satysfakcji kiedy widzę że klient otrzymał to, o co mu chodziło a nawet więcej. Wartość mierzona wysokością faktury została wymieniona na dużo większą wartość. Dążę do tego by za każdym razem ta wymiana nie była 1:1, do dołożyć cegiełkę od siebie, by czynić otaczający świat lepszym.